آموزش کیف پول ترون لینک

کیف پول ترون لینک که در گذشته تنها برخی ارزها و خود ترون را پشتیبانی می‌کرد، اکنون مبادله اکثر ارز های دیجیتال را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در این مطلب هلدینگ آلنداینوست به بررسی این ولت می‌پردازد.

امروزه افراد بسیاری با حدف یادگیری و شروع به فعالیت وارد بازار های مالی می‌شوند. آموختن تکنیک های مختلف، بررسی اخبار و غیره همگی از عناصر مهم یک فرد متخصص در بازار هایی همچون بازار کریپتو هستند. اما تمامی این فرآیند‌ها نیازمند فضایی امن و غیرمتمرکز برای نگهداری و محافظت از دارایی های دیجیتال افراد است. از بین کیف‌پول های موجود در بازار ارز های دیجیتال، ترون‌لینک از مشهور ترین آنهاست. ترون لینک دسترسی به بلاک چین ترون (Tron) را ساده می‌سازد و استفاده از آن را بسیار آسان می‌کند. از آنجایی که هم اپلیکیشن تلفن همراه دارد و هم افزونه مرورگر است، این قابلیت را دارد که محتوای یک وب سایت را به یک پلتفرم امن متصل کند که در آن می‌توانید تراکنش ها را ارسال، دریافت و ثبت کنید. در این مطلب هلدینگ آلنداینوست به آموزش ساخت حساب کاربری در این کیف‌پول می‌پردازد.

آموزش ولت Tronlink

عملکرد ترون‌لینک

ترون لینک عملکرد مشابهی را برای کیف پول دسکتاپ ما ارائه می‌دهد در حالی که یک API توسعه دهنده مختصر و در عین حال پیچیده برای برنامه های Tron ارائه می‌دهد. برنامه در یک محیط sandbox اجرا می‌شود و از رمزگذاری قوی برای ایمن کردن جزئیات کیف پول شما استفاده می‌کند. بدون توجه به میزان حساب ها، ترون لینک وجوه شما را ایمن نگه می دارد. کاربران می‌توانند حساب های موجود را وارد کنند و در عین حال توانایی ایجاد حساب های اضافی را حفظ کنند. با این عملکرد پیشرفته، تمرکز TronLink واقعاً آشکار می‌شود. ترون لینک یک رابط توسعه دهنده آسان برای استفاده وب سایت ها را ارائه می دهد که امکان تعامل مستقیم با قراردادهای هوشمند در بلاک چین ترون (Tron) را فراهم می‌کند.

قراردادهای هوشمند پایه همه DApp ها هستند. توسعه دهندگان می‌توانند از API ارائه شده توسط ترون‌لینک برای درخواست امضا و پخش تراکنش ها از طریق ترون‌لینک استفاده کنند. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند فراخوان‌های Api گره‌های پروکسی را که توسط کاربر انتخاب شده است، فراخوانی کنند، نه اینکه مجبور باشند مستقیماً با گره‌ها ارتباط برقرار کنند. ترون‌لینک مشکل بزرگی را که در حال حاضر انجمن ترون دارد حل می‌کند، ما یک پلت فرم فوق العاده داریم اما یک راه ساده و ایمن برای تعامل با آن نداریم. ترون‌لینک استفاده مشابهی را برای شبکه Tron ارائه می دهد که متامسک با شبکه اتریوم انجام می‌دهد. توسعه دهندگان اکنون می توانند DApps را در مرورگر ایجاد کرده و با آن تعامل داشته باشند که قلمرو کاملا جدیدی را باز می‌کند که ترون قبلاً هرگز ندیده است. برخی از احتمالات که قبلا غیرممکن بودند، اکنون به راحتی قابل انجام هستند. بازی‌ها، برنامه‌ها، سایت‌ها و موارد دیگر را خواهید دید، که همگی توسط بلاک چین Tron از طریق TronLink تامین می‌شوند.

آموزش ساخت حساب کاربری ترون لینک

مانند هر کیف‌پول دیگر، مرحله اول نصب نرم‌افزار ترون لینک از طریق گوگل پلی یا اپل استور است. توجه داشته باشید که نسخه اصلی و جدیدتر برنامه ترون‌لینک با نام TronLink Pro عرضه شده است.

نصب نرم افزار ترون لینک

پس از نصب، نرم‌افزار را اجرا کنید. در صفحه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود دو گزینه وجود دارد. اگر از قبل حساب کاربری در این کیف پول داشتید، می‌توانید با انتخاب گزینه Import Wallet و با استفاده از کلید های بازیابی، به حساب قبلی خود متصل شوید. در غیر این صورت گزینه Create Wallet را انتخاب نمایید.

ساخت حساب در ولت ترون لینک

در بخش بعد شما چند فیلد (فضا) برای پر کردن دارید. در اولین فیلد (Name) اسم ولت یا کیف‌پول خود را وارد کنید. در قسمت بعد (Password) نرم‌افراز از شما یک پسورد یا رمز برای ورود به برنامه می‌خواهد. توجه داشته باشید که این پسورد صرفا برای ورود به برنامه است و ارتباطی با امنیت کیف پول شما ندارد. پسورد شما باید دارای حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد باشد. همچنین می‌بایست بیشتر از 8 کاراکتر باشد. در فیلد آخر (Re-Enter Password) نیز از شما درخواست شده است تا پسورد خود را دوباره وارد کنید. پس از اتمام روی گزینه Create Wallet بزنید.

امنیت ولت ترون لینک

در قسمت بعد پس از کلیک بر روی گزینه Backup Now ،در صفحه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود بر روی گزینه View Mnemonic بزنید و کلمات بازیابی را بنویسید. کلید های بازیابی خود را که به شما ارائه داده می‌شود در جایی امن نوشته و نگهداری کنید. توجه داشته باشید که این 12 کلمه را با هیچکس به اشتراک نگذارید. این کلمات کلید های بازیابی و دسترسی به کیف‌پول و تمامی دارایی های دیجیتال شما هستند.  سپس گزینه Already Backed Up را انتخاب کنید.

tronlink wallet

در بخش بعد نسبت به گزینه های خواسته شده کلمات درست را انتخاب نمایید. سپس گزینه Complete را انتخاب نمایید. اکنون مراحل ساخت حساب کاربری شما به پایان رسیده است و شما وارد حساب کاربری خود می‌شوید.

ترون لینک چیست

در صفحه اصلی شما می‌توانید از گزینه های Send و Recieve برای ارسال و دریافت ارز های دیجیتال استفاده نمایید. همچنین در بالای صفحه آدرس کیف‌پول شما قرار دارد (....TEW8) که با کلیک بر روی آن، آدرس برای شما کپی می‌شود. در حالت عادی، تنها 3 ارز دیجیتال در دسترس شما قرار دارند اما با استفاده از گزینه + می‌توانید انواع ارز های دیجیتال که بر پایه شبکه ترون هستند را به لیست خود اضافه کنید. 

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب