آموزش کیف پول کوینومی

کیف‌پول های ارزهای دیجیتال جزء شناخته شده ترین نرم‌افزارها میان افراد فعال در بازار های مالی هستند. اما این کیف‌پول چه ویژگی هایی دارد؟ در این مطلب هلدینگ آلنداینوست به آموزش این کیف‌پول می‌پردازد.

آموزش کیف پول کوینومی

جهت درک بهتر و یادگیری مفیدتر نحوه استفاده از کیف‌پول کوینومی توصیه می‌گردد ویدیو آموزشی را مشاهده نمایید.

در عصر تکنولوژی کیف‌پول های ارز های دیجیتال جزء شناخته شده ترین نرم‌افزار ها میان افراد فعال در بازار های مالی هستند. با استفاده از این کیف پول های دیجیتالی، کاربران می‌توانند ارزها و NFT های خود را در مکانی امن نگهداری کنند. ولت های مختلفی برای استفاده وجود دارند که در میان آنها، ولت کوینومی (Coinomi) از پر طرفداران است. اما این کیف پول چه مزایایی نسبت به رقبا دارد و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ در این مطلب هلدینگ آلنداینوست به آموزش ولت کوینومی می‌پردازد.

آموزش ولت کوینومی

کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی یک کیف پول داغ (آنلاین) ایده آل برای کاربرانی است که ترجیح می‌دهند ناشناس بمانند. کوینومی ادعا می‌کند داده های شما را جمع‌آوری یا ذخیره نمی‌کند. در عوض، می‌توانید اپلیکیشن را روی موبایل یا دسکتاپ خود حذف کنید و آن حساب برای همیشه حذف خواهد شد. در پی رویداد های اخیر مربوط به صرافی FTX، بسیاری از مردم اکنون کیف پول‌های غیرحضانتی مانند کوینومی را برای فعالیت در بازار کریپتو ترجیح می‌دهند. کوینومی با ارائه امنیت کامل و ابزارهای مورد نیاز برای مشاهده نتایج، تجربه‌ای امن و پرارزش را فراهم می‌کند. در صورت بروز هر گونه مشکل، کاربران همیشه می‌توانند از طریق چت زنده یا تهیه بلیط با پشتیبانی مشتری 24 ساعته در دسترس باشند. به طور کلی، کوینومی خود را به عنوان یک کیف پول چند زنجیره‌ای تثبیت کرده است که سادگی، حریم خصوصی و امنیت را ترویج می‌کند. کیف پول کوینومی یک کیف پول بسیار امن با حداکثر 3 لایه امنیتی است که به کاربران کمک می‌کند از وجوه خود در برابر کلاهبرداران محافظت کنند. این رمز عبور حروف عددی، عبارت یادگاری 12 یا 24 کلمه‌ای و کلید خصوصی را ترکیب می‌کند تا از انتقال وجه به خارج از کیف پول جلوگیری کند.

مزایا و معایب کیف پول کوینومی

  • کارمزد تراکنش صفر: کاربران کوینومی نیازی به پرداخت هیچ کارمزد تراکنش ندارند. با این حال، کاربر ملزم به پرداخت هزینه شبکه است که برای شبکه های بلاک چین استاندارد است.
  • پشتیبانی از حداکثر 25 زبان: این کیف پول به کاربران اجازه می دهد با آن به حداکثر 25 زبان از جمله انگلیسی، چینی، فرانسوی و روسی تعامل داشته باشند.
  • میزبان طیف گسترده ای از بلاک چین ها: کوینومی در حال حاضر از 125 بلاک چین پشتیبانی می‌کند که به آن اجازه می‌دهد بیش از 1000 ارز دیجیتال را پشتیبانی کند.
  • چندین گزینه امنیتی: کیف پول کوینومی به کاربران اجازه می‌دهد تا نحوه محافظت از وجوه خود را با استفاده از رمز عبور، بیومتریک، ترکیبی از هر دو یا عبارت عبور BIP39 انتخاب کنند.
  • فاقد احراز هویت دو مرحله‌ای: (2FA) اگرچه کوینومی در حال حاضر از 2FA پشتیبانی نمی‌کند، اما گزینه های امنیتی دیگری نیز دارد. تیم کوینومی بر این باور است که مهاجمی با تلفن آنلاک شما همچنان می‌تواند با 2FA به وجوه شما دسترسی داشته باشد، بنابراین از این امر مستثنی می‌شود.
  • با کیف پول های سخت افزاری سازگار نیست: کاربرانی که ترکیبی از کیف پول های سرد و گرم را ترجیح می دهند ممکن است در اینجا کمبود کوینومی را پیدا کنند، زیرا نمی‌تواند به یک کیف پول سرد (آفلاین) متصل شود.

آموزش ساخت کیف پول کوینومی

اولین مرحله برای ساخت حساب کاربری در کیف‌پول کوینومی، نصب برنامه از طریق گوگل پلی یا اپ استور است. در فروشگاه های گوگل‌پلی و اپ استور نام Coinomi را جستوجو کنید و نرم‌افزار را نصب نمایید. پس از نصب، برنامه را اجرا کنید. در اولین صفحه دو گزینه روبه‌رو شما قرار می‌گیرد. اگر از قبل در این کیف پول حساب کاربری داشتید می‌توانید با انتخاب گزینه Restore a Wallet حساب خود را بازیابی کنید. در غیر این صورت برای ساخت اکانت یا حساب کاربری جدید گزینه Create a New Wallet را انتخاب کنید.

ساخت حساب کوینومی

در صفحه بعد عبارت بازیابی (Recovery Phrase) را مشاهده خواهید کرد. دقت داشته باشید که عبارت را به طور کامل و به ترتیب روی تکه‌ای کاغذ یادداشت کرده و از آن به خوبی نگهداری کنید. سپس گزینه‌ی دایره‌ای پایین صفحه را انتحاب کرده و Next  را بزنید. اخطاری را نیز مشاهده خواهید کرد که می‌گوید «اگر عبارت بازیابی خود را گم کنید، دیگر نمی‌توانید کیف پولتان را بازیابی کنید» پس این کلمات را با کسی به اشتراک نگذارید، آنها را بنویسید و در جای مناسبی نگهداری کنید.

توجه: برای ذخیره‌ی عبارت بازیابی، از صفحه‌ی گوشی خود اسکرین شات نگیرید زیرا خود برنامه نیز به شما این اخطار را می‌دهد که روش امنی نخواهد بود.

سپس باید عبارات بازیابی را وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید.

آموزش کوینومی

در این صفحه نرم‌افزار از شما یک پسورد یا رمزعبور می‌خواهد. این رمز ارتباط مستقیمی با کیف پول شما ندارد و صرفا برای امن سازی اپلیکیشن و استفاده روزانه است. پسورد شما می‌بایست بین 8 تا 12 حرف باشد. پس از نوشتن رمز خود، گزینه Next را انتخاب نمایید.

ساخت حساب کاربری در کوینومی

در بخش بعدی شما می‌توانید کوین‌هایی که می‌خواهید بیفزایید و استفاده کنید را انتخاب کنید. حتی اگر نمی‌دانید به غیر از بیت‌کوین از چه ارز دیجیتال دیگری استفاده خواهید کرد، نگران نباشید، می‌توانید متعاقباً آن‌ها را اضافه کنید. پس از افزودن رمزارز های مورد نظرتان، ساخت کیف پول شما به پایان رسیده است.

انتقال ارز در کیف پول کوینومی

اگر در منوی اصلی سایت بر روی آکون سه خط بالای صفحه کلیک کنید، یک منوی جدید برای شما پدیدار می‌شود. اگر به بخش تنظیمات بروید، گزینه‌های زیادی برای تنظیم کردن خواهید داشت که به ترتیب عبارتند از، اضافه کردن کوین، اضافه کردن توکن، اضافه کردن کوین آزمایشی با هدف انجام تست، نرخ مبادلات، قفل کردن صفحه نمایش، ذخیره اطلاعات در مقادیر جداشده با ویرگول یا سی‌اِس‌وی CSV، نمایش عبارت بازیابی، ذخیره کردن کلیدها در یک فایل، تغییر پسورد، ایجاد و برگرداندن کیف پول و در آخر نیز تغییر زبان قرار دارد. برای دریافت ارز دیجیتال از دیگران، دوباره روی همان گزینه‌ی سه خطی کلیک کرده و این بار در منوی باز شده، روی کوین‌هایی که اضافه کرده بودید کلیک کنید.

معامله در کیف پول کوینومی

خواهید دید در تب Receive که در پایین قرار دارد، آدرسی برای شما نشان داده خواهد شد که در زیر آن نیز QR کد آن قرار دارد. این آدرس را کپی کرده و به فردی که می‌خواهید برایتان ارز دیجیتال بفرستد، ارسال کنید و یا آن را در صرافی که قصد ارسال ارز دیجیتالتان را از آن دارید، تایپ کنید.

انتقال ارز با ولت کوینومی

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب