آموزش کیف پول سیف‌پال

از سال 2008 و 2009 که تاریخ عرضه ارز های دیجیتال بوده، کیف پول رمزارزها از موضوع های مورد بحث در بازار ارز های دیجیتال بوده است. ولت safepal از محبوب ترین ها در بین کیف پول های موجود است.

از سال 2008 و 2009 که تاریخ عرضه ارز های دیجیتال بوده است، کیف پول رمزارزها از موضوع های مورد بحث در فضای بازار کریپتو بوده است. به طور کل، کیف پول های کریپتو یک فضای فیزیکی یا مجازی برای ذخیره ارزهای دیجیتال شما فراهم می‌کنند. هر آدرس کیف پول یک کلید عمومی و خصوصی تولید می‌کند (کلید یک رشته طولانی از کاراکترهای منحصر به فرد است). کلیدهای عمومی برای ارائه آدرس «ارسال» برای کاربرانی که مایل به انتقال وجه هستند استفاده می‌شوند. این کلید های امنیتی در تمامی کیف پول های رمزارزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیف پول safepal نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما این کیف پول ویژگی های به کاربران ارائه داده است که با وجود رقابت شدید، به عنوان یکی از برترین کیف پول ها محسوب شود. در این مطلب هلدینگ آلنداینوست به آموزش کیف پول safepal می‌پردازد.

آموزش ولت safepal

SafePal چیست؟

SafePal یک پلتفرم قوی و کاربر پسند برای ایمن سازی، ذخیره و مدیریت آسان دارایی های دیجیتال ارائه می‌دهد. همچنین، SafePal از اولین پلتفرم های ارائه کیف پول سخت‌افزاری نیز است. این کیف‌پول توسط Binance پشتیبانی می‌شود. این پلتفرم با استفاده از انواع کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد، به بیش از دو میلیون کاربر در بیش از 140 کشور خدمات می‌دهد. به علاوه، دارایی‌ها در چندین کیف پول را می‌توان با اپلیکیشن SafePal جفت کرد. علاوه بر این، نه تنها SafePal به کاربران اجازه می‌دهد تا رمزنگاری خود را ایمن و مدیریت کنند، بلکه معاملات و مبادله توکن ها را نیز تسهیل می‌کند.

آموزش ساخت حساب در SafePal

مانند هر کیف‌پول دیگر، اولین مرحله ساخت حساب کاربری در SafePal دانلود و نصب نرم‌افزار است. برنامه SafePal را می‌توانید از گوگل پلی یا اپل استور دانلود و نصب کنید. پس از نصب با صفحه‌ای مشابه صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود. گزینه I’ve read and accepted the Terms of Use را فعال کنید و روی گزینه Get started کلیک کنید.

ساخت کیف پول سیف پال

در صفحه بعد، نرم‌افزار از شما یک رمز یا پسورد 6 رقمی می‌خواهد تا نرم‌افزار را امن سازی کند. همچنین شما می‌توانید با انتخاب گزینه Use a hybrid password رمز خود را به صورت ترکیبی از ارقام و حروف انتخاب کنید.

آموزش ولت سیف پال

پس از انتخاب پسورد مناسب برای نرم‌افزار روی گزینه Start SafePal Journey کلیک کنید.

ولت safepal

در این بخش دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. اگر کیف پول سخت افزاری این پلتفرم را دارید و می‌خواهید از آن استفاده کنید، گزینه Hardware Wallet را انتخاب نمایید و اگر می‌خواهید از کیف‌پول نرم‌افزاری این پلتفرم بهره‌مند شوید، گزینه Software Wallet را انتخاب کنید. در این بخش ما به آموزش کیف پول نرم‌افزاری می‌پردازیم و پس از آن به نحوه اتصال کیف پول سخت‌افزاری به safepal می‌پردازیم.

اتصال کیف پول سخت افزاری safepal

پس از انتخاب گزینه کیف‌پول نرم‌افزاری، پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که دارای 6 گزینه متفاوت است. اولین گزینه، Create a new wallet برای ساخت یک حساب کیف پول جدید است. گزینه های Import برای بازیابی حساب کاربری است که از قبل داشتید:

  • گزینه Import by Mnemonic phrase برای بازیابی حساب کاربریتان با استفاده از کلمات بازیابی (12 الی 24 رقم) است.
  • گزینه Import by private key به شما اجازه می‌دهد تنها با رمز یا پسوردی که برای حسابتان ثبت کرده بودید آن را بازیابی کنید.
  • گزینه Import by keystore برای بازیابی حسابتان با استفاده از فایل (Json) است که به صورت کد های رمزنگاری شده، مشابه یک Backup عمل می‌کند.
  • با استفاده از گزینه Import by observation mode می توانید با وار کردن آدرس هر کیف پولی اطلاعات کلی آن را ببینید.
  • در انتها نیز گزینه Restore with Google Drive را میبینید که در صورت گم کردن یا از دست دادن کلید های بازیابی حسابتان می‌توانید چنانچه از قبل حسابتان را به Google Drive متصل کرده بوده باشید، آنرا بازیابی نمایید.

safepal چیست

پس از انتخاب گزینه ساخت حساب کاربری، فیلدی برای شما نمایش داده می‌شود. در این فیلد می‌بایست اسم کیف پول خود را وارد نمایید.

انتخاب نام برای کیف پول

سپس دو گزینه برای انتخاب شیوه بازیابی حساب کاربری خود دارید. انتخاب اول گزینه Back up to Google Drive است که با اتصال به فضای گوگل درایو، اطلاعات بازیابی حساب شما را ذخیره می‌کند. در گزینه دوم میتوانید به صورت دستی و با نوشتن کلید های امنیتی حسابتان کد بازیابی را ذخیره نمایید.

کلید بازیابی کیف پول safepal

اگر گزینه ثبت کلمات به صورت دستی را انتخاب نمایید 12 الی 24 کلمه به شما نمایش داده می‌شود که آنها را می‌بایست به صورت دستی ثبت کنید. پس از آن ساخت کیف‌پول آنلاین شما به پایان می‌رسد.

انتقال ارز با کیف پول safepal

آموزش اتصال کیف‌پول سخت افزاری سیف‌پال

کیف پول سخت‌افزاری سیف‌پال یک قطعه الکترونیکی است که شبیه فلاش مموری است و شاید کمی از آن بزرگتر باشد. برای راه اندازی کیف پول مراحل زیر را طی کنید.

کیف پول سخت افزاری سیف‌پال صفحه نمایشگر کوچکی دارد که یک دکمه در کنار آن قرار می‌گیرد. شما به کمک این دکمه مراحل را باید طی کنید.

اتصال کیف پول سرد safepal

تنظیمات کیف پول سخت‌افزاری سیف‌پال شامل انتخاب یک نام، تعیین پین‌کد، کلمات بازیابی و غیره است. با طی کردن مراحل بالا می‌توانید اپ سیف‌پال را به سخت‌افزار سیف‌پال متصل کرده و شروع به استفاده از آن کنید. اما ممکن است این کار برای اولین بار کمی چالش‌برانگیز باشد؛ بنابراین اگر شخصی را در کنار خود دارید که قبلاً این کار را انجام داده است، می‌توانید از او کمک بخواهید. همچنین آگاه باشید که پین‌کد و عبارت بازیابی کیف پول خود را در اختیار هیچ شخص دیگری قرار ندهید. در غیر این‌صورت شخصی که کد شما را دارد، می‌تواند به محتوای کیف پول شما و دارایی‌های دیجیتالی‌تان دسترسی پیدا کند.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب