چهار غول بانکی ایالات متحده در حال حاضر 205,000,000,000 دلار زیان غیرقابل تحقق در ترازنامه دارند

بر اساس یک گزارش جدید، چهار بانک بزرگ در ایالات متحده اکنون مجموعاً 205 میلیارد دلار زیان غیرمستقیم در ترازنامه خود دارند.

بر اساس یک گزارش جدید، چهار بانک بزرگ در ایالات متحده اکنون مجموعاً 205 میلیارد دلار زیان غیرمستقیم در ترازنامه خود دارند. فایننشال تایمز با استناد به داده های تازه از شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) گزارش می‌دهد که بانک های آمریکا، ولز فارگو، جی پی مورگان چیس و سیتی گروپ ضررهای ناشی از شرط بندی های بد در بازار اوراق قرضه را جمع آوری کردند. بانک آمریکا با 100 میلیارد دلار ضرر غیر واقعی در پایان سه ماهه اول در بدترین وضعیت قرار دارد. ولز فارگو و جی پی مورگان چیس هر دو 40 میلیارد دلار زیان غیرواقعی در بازار اوراق قرضه دارند، در حالی که سیتی گروپ 25 میلیارد دلار زیان کاغذی دارد. بانک سیلیکون ولی اکنون پوستری است که نشان دهنده مشکلات احتمالی زیان های تحقق نیافته در سیستم بانکی است. ورشکستگی سریع بانک در ماه مارس با اعلام این که این بانک 1.8 میلیارد دلار از فروش بخشی از سبد اوراق قرضه خود را متضرر کرده بود، آغاز شد.

بانک آمریکا گفته است سبد اوراق قرضه خود برای فروش نیست، اقدامی که می‌تواند مانع از مقدار پولی شود که بانک می تواند از سپرده ها تولید کند. BofA اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای فروش اوراق قرضه زیر آب ندارد و از ضررهای متبلور که در حال حاضر فقط روی کاغذ وجود دارد جلوگیری می‌کند. پرتفوی بانک متشکل از اوراق بهادار دارای رتبه بالا با حمایت دولتی است که احتمالاً در نهایت با سررسید وام های پایه بازپرداخت می‌شوند. علیرغم زیان اوراق، فدرال رزرو می‌گوید بانک آمریکا و همتایانش در تست استرس اخیر بر روی سیستم بانکی عملکرد خوبی داشتند. این آزمایش که شرایط «به شدت نامطلوب» را در اقتصاد ایالات متحده شبیه‌سازی کرد، نشان داد که علی‌رغم زیان کل پیش‌بینی‌شده 541 میلیارد دلاری، 23 بانک برتر آمریکا در یک رکود فرضی بالاتر از حداقل سرمایه مورد نیاز خود باقی می‌مانند.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب