مارکت پلیس X2Y2

X2Y2 از شاخص ترین مارکت پلیس های عصر حاضر است. جهت آگاهی از این مارکت پلیس مقاله را مطالعه کنید.

آموزش ویدیویی مارکت پلیس x2y2

مارکت پلیس X2Y2

امروزه مارکت پلیس ها در بازارهای مالی همانند بازار بورس و بازار NFT نقش بسیار مهمی دارند. در حقیقت مارکت پلیس فروشگاهی است که در آن محصولاتی خرید و فروش می شوند و اغلب برای ان اف تی می باشند که آثار هنری دیجیتالی در آن خرید و فروش میشوند و دارای پشتیبانی امنیتی بالایی است. ایکس 2 وای 2 یکی از معتبر ترین مارکت پلیس ها در جهان است که هلندینگ آلنداینوست در این مقاله پیش رو به بررسی آن پرداخته است.

X2Y2

معرفی مارکت پلیس x2y2
مارکت پلیس x2y2  یکی از برترین مارکت پلیس ها است که از نظر کاربران بسیار جذاب و کاربر پسند می باشد. بعد از راه اندازی این مارکت پلیس به سرعت شروع به فعالیت خواهد کرد. هدف اصلی این پلتفرم ارائه دادن خدمات غیرمتمرکز است. مارکت پلیس x2y2 امروزه جزو دومین پلتفرم از لحاظ عملکرد در صنعت NFT به حساب می آید. این مارکت پلیس دارای برترین کالکشن ها و ایردراپ ها است که می توانید در X2Y2 مشاهده کنید. ایردراپ در این مارکت پلیس که با مقدار مشخصی معامله انجام  می دهد. یکی از ویژگی های مهم این مارکت پلیس این است که توکن خصوصی و ایردراپ به کاربران اوپن سی جهت فروش وجود ندارد. مارکت پلیس x2y2 به منظور افزایش راحتی و همچنین بهبود عملکرد بازار NFT طراحی شده است. این مارکت پلیس به سازندگان و افراد علاقه مند مجموعه از ابزارها را ارائه می دهد تا بتوانند در فرآیند ضرب NFT به آن ها کمک کند. یکی دیگر از مارکت پلیس های معروف در زمینه ی بازار NFT، مارکت پلیس Blur است. 

NFT چیست؟

همانطور که در بالا اشاره شد مارکت پلیس x2Y2 برای معاملات NFT کاربرد دارد. NFT از جمله واژگانی است که امروزه سروصدای بسیار زیادی داشته و افراد زیادی تمایل به خرید و فروش NFT دارند. در حقیقت NFT یک اثری است که شما آن را دیجیتالی کرده و حق مالکیت آن برای شما ثبت خواهد شد. به طور مثال شخصی که یک نقاشی رنگ روغن کشیده می تواند آن را دیجیتالی کند و در قالب یک NFT به فروش برساند. در واقع با دیجیتالی کردن اثر، امکان از بین رفتن نقاشی شما وجود ندارد اما ممکن است اثر فیزیکی شما از بین برود. با خرید انحصاری NFT مالکیت انحصاری آن به نام ثبت خواهد شد. پلتفرم X2Y2 یکی از برترین ها در زمینه انجام معاملات NFT  است.

نکات مثبت مارکت پلیس x2y2
امکان وام گیری با وسیقه گذاشتن ان اف تی ها
این مارکت پلیس دارای ایردراپ می باشد
نشان  دادن تاپ ترین کالکشن های مارکت پلیس های ( X2Y2 . لوکس رر و اوپن سی)
ساپوزت کردن تمامی ولت ها
اطلاعات بروز
سرعت بالا
محیطی کاربر پسند  کارمزد بسیار پایین


نکات منفی مارکت پلیس x2y2

این مارکت پلیس فقط از بلاک چین اتریوم پشتیبانی می کند. در حقیقت از جمله محدودیت های بازار x2y2 این است که به شکل کاملا انحصاری فقط از NFTهای ساخته شده بر روی بلاک چین اتریوم پشتیبانی می کند و افرادی که قصد دارند جهت تجارت NFT در سایر شبکه های بلاک چین معاملات خود را انجام دهند، با مشکل رو به رو شوند.

در دسترس بودن پلتفرم فقط به زبان انگلیسی: این مارکت پلیس تنها به زبان انگلیسی قابل دسترس است که این ممکن است برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند، دشوار باشد. در واقع محدودیت زبانی باعث می شود که دسترسی افراد به این مارکت پلیس محدود تر شود و افراد ترجیح دهند تا با پلتفرم های دیگری فعالیت خود را کامل کنند. به نظر می رسد مارکت پلیس X2Y2 برای افزایش میزان کاربران خود باید زبان های بیشتری را به آن اضافه کند. در غیر این صورت ممکن است مخاطبان خود را از دست بدهد.


ویژگی های مارکت پلیس x2y2

به اشتراک گذاری سود: این پلتفرم اولین پلتفرمی است که قابلیت به اشتراک گذاری سود را برای کاربران خود فراهم کرده است. در حقیقت افرادی که nftهای خود را در این پلتفرم قرار می دهند، درصدی از کارمزد فروش آن را می توانند دریافت کنند. بسیاری از پلتفرم ها مثل اوپن سی این امکان را ندارند.

ایجاد لیست های انبوه از توکن ها: کاربران در این مارکت پلیس می توانند NFTهای خود را لیست کنند و فهرستی از آن را درست کنند تا کاربران بتوانند به راحتی مجموعه ی آن ها را مشاهده کنند.

خرید انبوه در مارکت پلیس X2Y2: معامله گران در این پلتفرم می توانند با پرداخت یک کارمزد، چندین NFT را خریداری کنند. در حقیقت این یک موضوع باعث بهبود صرفه جویی در وقت مخاطبان و افزایش هرچه بیشتر شانس آن ها در بازارهای مالی می گردد.

قابلیت اعلان به مخاطبان: مارکت پلیس اوپن سی به شکل خودکار به کاربران ایمیل داده و پیشنهاد می دهد که کدام NFT را خریداری کنند. این ویژگی منجر به افزایش آگاهی کاربران در زمان مناسب برای خرید توکن است که در دراز مدت باعث سودهای کلان خواهد شد.

امکان جستجوی آمار توکن های نادر: این پلتفرم سعی دارد که توکن های بسیار نادر را ردیابی کرده و به مشتریان پیشنهاد دهد. این ویژگی یکی از ویژگی های بسیار مثبت است که کمتر مارکت پلیسی آن را ارائه می دهد.

ارائه توکن های مخفی: X2Y2 اولین پلتفرمی است که NFTهایی که مخفی هستند را به مخاطبان نشان می دهد اما این موضوع حریم خصوصی آن ها دچار چالش های زیادی خواهد کرد که در آینده ممکن است با مشکلاتی رو به رو شود.

آینده NFT

در صورتی که تحلیل های جهانی را مورد بررسی قرار دهیم، مشاهده می شود که بازار NFT نیز همانند بسیاری از بازارهای ارز دیجیتال نیز رو به رشد خواهد بود. در حقیقت در ابتدا بسیاری از افراد از موضوعات نوظهور هراس دارند چرا که اطلاعات و آگاهی بالایی از آن ندارند. اما با گذشت زمان این ترس از بین خواهد رفت و افراد می توانند اعتماد بیشتری به این موضوعات داشته باشند. NFT نیز از این قاعده مستثنی نبوده. اما امروزه بسیاری از افراد سرشناس و سلبریتی ها وارد بازار NFT شدند و سودهای کلانی از آن طریق به دست آوردند. از طرفی بسیاری از شرکت های معتبر جهانی در سراسر جهان در این بازار سرمایه گذاری کردند و توانستند سودهای فوق العاده ای را دریافت کنند. پس پیش بینی می شود که در آینده ای نه چندان دور NFT نیز همانند سایر موضوعات دیگر در به رشد چشمگیری روبه رو شود. پلتفرم X2Y2 در مقایسه با اوپن سی فقط از بلاکچین اتریوم پشتیبانی می کند.

نحوه ی چگونگی خرید یک NFT در پلتفرم X2Y2

در این مارکت پلیس روش های متفاوتی برای فروش وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • خرید یک NFT با قیمت ثابت

وارد صفحه ی اصلی سایت شوید و سپس روی گزینه ی Detail و سپس روی گزینه ی Buy now کلیک کنید. کادری باز خواهد شد که برای تایید است. مطمئن شوید که اطلاعات شما درست است. حالا کیف پول مدنظرتان را انتخاب کنید. برای چگونگی آن روی راهنما اتصال کیف پول کلیک کنید. خریدارانی که بار اول است باید شرایط خدمات را بپزیرند. پس از یررسی جزئیات معامله، در صورت صحیح بودن اطلاعات، روی گزینه ی پرداخت کلیک کنید. پس از انجام فرآیند تراکنش، خرید را کامل کنید.

  • پیشنهاد در one NFT

اگر سازنده در مورد ارزش دقیق NFT تصمیم مشخصی نگرفته باشد باید روی گزینه ی ایجاد پیشنهاد کلیک کنید و خریدارانی که قصد دارند تا NFT خریداری کنند می توانند قیمت پیشنهادی خود را ارائه بدهند و فروشنده نیز می تواند این پیشنهاد را بپذیرد و یا رد کند. سپس گزینه جزئیات را کلیک کنید و بعد روی گزینه ی ایجاد پیشنهاد بروید. به یاد داشته باشید که پیشنهادات در WETH لیست شده است و در هر زمان حتی قبل از تایید لغو کرد. زمان ارائه پیشنهاد، کاربر وظیفه دارد تا یک تاریخ انقضا و قیمت را پر کند و در صورتیکه پیشنهاد شما تایید شود، هشداری به کاربر داده می شود و سپس دستورالعمل های بعدی اجرا می گردد.

  • پیشنهاد کالکشن

با استفاده از این گزینه به جای خرید مستقل NFTها، آن را به صورت دسته ای خریداری خواهند کرد. تفاوتی نیز در این مورد وجود دارد که به جای پیشنهاد قیمت توسط خریدار، فروشنده این قیمت را پیشنهاد خواهد داد.

  • مناقضه

این مورد هنوز در پلتفرم X2Y2 ارائه نشده است اما به زودی شاهد ارائه این ویژگی در این پلتفرم خواهیم بود.

چگونه NFT در پلتفرم X2Y2 بفروشیم؟

همانند فروش توکن ها در این پلتفرم، روش های مختلفی برای فروش نیز وجود دارد که در ادامه بررسی می شود.

قیمت ثابت

برای فروش یک NFT با قیمت ثابت مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا کیف پول دیجیتال خود را به پلتفرم X2Y2 متصل کنید.

اکنون روی آواتار خود در گوشه سمت راست و My items کلیک کنید.

سپس NFT مد نظر را انتخاب و روی گزینه ی قیمت ثابت کلیک کنید.

در پنجره ای که برایتان باز می شود تاریخ انقضا و ارز را تنظیم کنید.

حالا روی گزینه ی List کلیک کنید. گزینه ی تایید را بپزیرید و امضا کنید.

فروش شما کامل شد.

پذیرفتن پیشنهاد

پیشنهادات در تب "offers" پذیرفته می شود. در حقیقت جایی است که به شما این امکان را می دهد تا همه ی پیشنهادات و خریداران را مشاهده کنید. فروشنده فورا هشداری تحت عنوان یک پیشنهاد دریافت خواهد کرد. قبل از پذیرفتن یک پیشنهاد، از شما سوال هایی جهت اطمینان بیشتر پرسیده خواهد شد و سپس فرآیند فروش به سرانجام می رسد.

توکن x2y2

در واقع توکن x2y2 یک توکن بومی است که به منظور حفظ وضعیت عملیاتی از آن استفاده می گردد. عرضه توکن x2y2 نزدیک به 1000000000 توکن به شکل گام به گام در حال انجام است. در حقیقت یک پیشنهاد اولیه نقدینگی به منظور راه اندازی نقدینگی توکن ها در ابتدا ارائه شد.

میزان هزینه های کارمزد درx2y2

هزینه های کارمزد در این پلتفرم به شکل مستقیمی با هزینه های اتریوم مرتبط است. در واقع خود پلتفرم هزینه ای تحت عنوان gas fee دریافت نخواهد کرد و بازپرداختی هم انجام نمی دهد .

جهت انجام اقدامتی برای gas fee

ابتدا باید تاییدیه WETH را دریافت کنید.  منظور از WETH به معنی یک نسخه بسته بندی شده است که با اتریوم سازگاری دارد. این تاییده قابل تبدیل به توکن های X2Y2 است.

خرید NFT

پذیرش پیشنهاد

لغو یک فهرست

انتقال NFT به یک آدرس دیگر

پل زدن بین WETH و ETH

آینده ی مارکت پلیس X2Y2

این پلتفرم در حال برنامه ریزی جهت ارائه گزینه های پیشرفته تر و هیجان انگیز تری است که در آینده با آن بیشتر آشنا خواهیم شد. در واقع این پلتفرم با توجه به کاربرمحور بودن و قابلیت انطباق بسیار زیاد، محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران خود دریافت کرده است و پیش بینی می شود که در آینده این محبوبیت نیز بیشتر هم شود.

جمع بندی

به طور کلی این مارکت پلیس یک مارکت پلیس ساده و کاربر پسند بوده و جزو یکی از ده مارکت پلیس های برتر است که کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مقاله برخی از ویژگی ها و نکات قابل اهمیت در مارکت پلیس X2Y2 بررسی شده است.
 

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب
Inline