صرافی کوین تایگر

صرافی کوین تایگر شاید یک انتخاب بسیار مناسب برای کاربران ایرانی باشد زیرا از یک طرف برای کاربران ایرانی دارای محدودیت نیست همچنین از لحاظ امنیتی قدرتمند است و کاربران می توانند با خیال راحت در این صرافی به انجام معاملات خود بپردازند. مقاله پیش رو به شکل کامل صرافی کوین تایگر را مورد بررسی قرار داده است.

آموزش ویدیوئی صرافی کوین تایگر

امروزه با توجه به رشد قیمت های ارزدیجیتال، افراد زیادی تمایل دارند در بازار کریپتو یا بازار NFT سرمایه گذاری کنند. برای فعالیت لازم است با انواع صرافی های موجود آشنا شوید. صرافی کوین تایگر از جمله پلتفرم های قدرتمند برای فعالیت است و خدمات ویژه ای را به کاربران خود ارائه می دهد. در این مقاله هلدینگ آلنداینوست پاسخ به سوال صرافی کوین تایگر چیست؟ و مزایا و معایب این صرافی را مورد بررسی قرار داده است.

کوین تایگر


معرفی صرافی کوین تایگر

برای شروع کار در بازار کریپتو لازم است تا با انواع صرافی های ارزدیجیتال آشنا شده و اطلاعات زیادی از آن ها به دست آورد. صرافی کوین تایگر از جمله صرافی های معتبر جهانی است که در سال 2017 در سنگاپور تاسیس شد و امروزه رتبه 132 را در سطح جهانی دارد. صرافی کوین تایگر یک صرافی متمرکز ارزدیجیتال است که اکثر ارزهای دیجیتال و همچنین جفت ارزها را پشتیبانی می کند. مالکیت این صرافی برای فرانک لینگ است. علاوه بر این این صرافی توسط یک تیم توسعه دهنده ای از سراسر جهان اداره می شود. این صرافی توانست به سرعت رشد پیدا کند و تا سال 2019 بیش از 3 میلیون نفر کاربر داشت. امروزه این صرافی کوین تایگر با صرافی های بزرگ جهان مثل بایننس به رقابت می پردازد.

ویژگی های صرافی کوین تایگر

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های صرافی کوین تایگر می پردازیم:

حجم معاملات بالا در صرافی: میزان حجم معاملات در این صرافی بالا است و این موضوع نمایانگر این است که میزان نقدشوندگی در این صرافی بالا است. همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند ارزهای دیجیتال خود را با قیمت مناسب تری بخرند و یا به فروش برسانند.

میزان امنیت بالا: صرافی کوین تایگر خدمات بسیاری را جهت امنیت بالا و حفظ دارایی های دیجیتال کاربران در نظر گرفته است و این خدمات امنیتی شامل احراز هویت دو عاملی، ذخیره و نگهداری سرد ارزهای دیجیتال و رمزگذاری های داده است.

ارائه کارمزدهای رقابتی: میزان کارمزدهای صرافی کوین تایگر تا حدودی رقابتی است و این کارمزدها بر حسب میزان حجم معاملات کاربران صرافی کوین تایگر است.

تنوع زیاد ارزهای دیجیتال: این صرافی انواع ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند. در حقیقت بیش از 500 ارزدیجیتال توسط صرافی کوین تایگر حمایت می شود که اغلب شامل صرافی های بسیار مهم و اصلی، توکن های جدید یا میم کوین ها است.

تنوع در روش های معاملاتی: انواع روش های معاملاتی برای ارزهای دیجیتال مثل معاملات مارجین، معاملات فارکس، معاملات اسپات در صرافی کوین تایگر پشتیبانی می گردد.

دارای رابط کاربری جذاب: به طور کلی سایت صرافی کوین تایگر در عین ساده بودن بسیار جذاب بوده و افراد به خصوص افراد مبتدی می توانند به راحتی وبدون احساس سردرگمی در این صرافی کار کنند.

دارای اکوسیستم bitshare: Bitshare نیز یک صرافی غیرمتمرکز است که طبق یک قرارداد با صرافی کوین تایگر همکاری دارند. در واقع صرافی کوین تایگر با همکاری bitshare توانستند بازار Bitcny را راه اندازی کنند که این صرافی توانسته با استفاده از راه اندازی صندوق spring منجر به افزایش میزان نقدینگی در این صرافی شود. در حقیقت میزان حجم معامله برای توکن bitcny در صرافی کوین تایگر به بیشترین حد خود رسیده است.

صرافی کوین تایگر در مقابل مزایای بسیار زیادی که دارد، معایبی نیز دارد:

دارای مقررات محدودی است که در برخی کشورها مثل کانادا یا آمریکا کار نمی کند. از طرفی پشتیبانی نسبتا ضعیفی را به کاربران خود ارائه می دهد و مشتریان زیادی نسبتا به پشتیبانی این صرافی شکایت ثبت کردند.

عدم پشتیبانی از ایردراپ های ارزهای جدید: صرافی کوین تایگر، ایردراپ های ارزهای جدید را به کاربران خود ارائه نمی دهد و با این کار فرصت های جدید برای کسب درآمد برای مخاطبان از بین خواهد رفت. در حقیقت افزایش میزان ارزهای دیجیتال با ایردراپ های فعال، یک نوع راهکار برای جذب درآمد است.

مشکل در ورود و Log in در سایت صرافی کوین تایگر: بعضی از کاربران درمورد ورود به صرافی کوین تایگر با مشکل مواجه شده اند و این نارضایتی منجر به کاهش شدید فعالیت برای کاربران خواهد شد. 

خدمات و امکانات صرافی کوین تایگر

صرافی کوین تایگر خدمات ویژه ای را به کاربران خود ارائه می دهد که در ادامه به بررسی هر یک از این خدمات پرداخته شده است:

قابلیت استیکینگ: در حقیقت استیکینگ به این معناست که سود به دست آمده را در یک مکان مشخص شده مثل یک کیف پول ارزدیجیتال و یا حتی در یک حساب کاربری مختص به یک صرافی نگه داری شود. شاید به نظر برسد که فرآیند استیکینگ شبیه به هولد کردن باشد اینگونه نیست و تفاوت هایی دارد. در حقیقت با هولد کردن، به دارایی های شما سودی اضافه نمی شود اما با روش استیک کردن، می توانید علاوه بر دریافت جایزه یا همان ارزدیجیتال، منجر به افزایش بهره وری شبکه بلاکچین شوید.

امکان خریدوفروش برای ارزفیات: صرافی کوین تایگر دارای بخشی به نام Fiat order است که توسط این بخش کاربران می توانند شروع به انجام یکسری معاملات یا تبدیل ارزهای فیات و یا حتی خریدوفروش آن کنند. 

امکان انجام عملیات فیوچرتریدینگ: صرافی کوین تایگر قابلیت معاملات فیوچر تریدینگ با استفاده از فعال کردن لوریج تا 20 برابر در این معامله حمایت می کند. این ویژگی باعث می شود تا میزان سپرده گذاری در معامله های فیوچرز به شدت افزایش یابد.

امکان پشتیبانی از قرارداد آتی ETF: صرافی کوین تایگر این امکان را به مخاطبان خود می دهد تا توسط قراردادهای آتی از ETF در انواع سود و همچنین ضررهای ارزهای دیجیتال مشارکت داشته باشند. در حقیقت این پشتیبانی بدون انجام دادن معامله های مستقیم برای خریدوفروش ارز اتفاق خواهد افتاد.

قابلیت استفاده از اپلیکیشن صرافی کوین تایگر: صرافی کوین تایگر علاوه بر وب سایت قدرتمند با رابط کاربری جذاب، دارای یک اپلیکیشن موبایل است که هم سیستم عامل ios و هم اندروید را پشتیبانی می کند. شما می توانید اپلیکیشن کوین تایگر را از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

مزایا و معایب صرافی کوین تایگر

با توجه به مطالب بالا، به طور خلاصه مزایا و معایب صرافی کوین تایگر به شرح زیر است:

مزایا

  • امکان برداشت نقدی CNY و USD
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف
  • قابلیت پشتیبانی از خرید فوری با فیات
  • میزان کارمزد بسیار کم و کارمزد رقابتی
  • پشتیبانی از معامله های SPOT
  • پشتیبانی از سرمایه های Bitcny
  • قابلیت تریدینگ به صورت کامل
  • مجهز به رابط کاربری ساده و جذاب
  • قابلیت برداشت روزانه تا 2 بیت کوین بدون نیاز به احراز هویت
  • دارای اپلیکیشن اندروید و ios
  • دارای حجم معاملات بالا
  • قابلیت سرمایه گذاری به شکل مستقیم در پروژه های بلاکچین با پرداخت کردن سود به شکل روزانه
  • امکان انجام معامله های فیوچرز با اهرم X120

معایب

عدم امکان دسترسی به یکسری از برنامه  های سرمایه گذاری مثل Tiger bank، growth fund بدون انجام فرآیند احراز هویت

عدم پشتیبانی صرافی کوین تایگر از ارزهای فیات

نبود اطلاعات دقیق درباره ی صرافی کوین تایگر

ارز بومی صرافی کوین تایگر

صرافی کوین تایگر ارز دیجیتال بومی خود را با نام TCH یا همان TigerCats به کاربران خود ارائه داده است که شما می توانید آن را به شکل شبانه روزی معامله کنید. ارزبومی صرافی کوین تایگر بر روی شبکه اتریوم قرار دارد.

پروسه ی احراز هویت در صرافی کوین تایگر

همانطور که بالاتر اشاره شد یکی از پروتکل های صرافی کوین تایگر، احراز هویت است که در این صرافی به صورت کاملا اختیاری است و اجباری برای احراز هویت نیست. اما یکسری محدودیت هایی از لحاظ معاملاتی وجود دارد، اینکه کاربران بیشتر از 5 بیت کوین نمی توانند معامله کنند.

نحوه ی ثبت نام در صرافی کوین تایگر

برای ثبت نام در صرافی کوین تایگر پس از ورود به سایت رسمی صرافی کوین تایگر، روی گزینه ی register کلیک کنید. پس از آن یک پنجره جدید باز خواهد شد که در آن باید ایمیل وارد کنید و یک رمز قدرتمند برای خود انتخاب کنید، سپس روی گزینه ی NEXT کلیک کنید. حالا یک پنجره باز می شود که به شکل پازل بوده و با قراردهی تکه های پازل در جای درست، وارد مرحله بعدی خواهید شد.

در این مرحله به ایمیل شما یک کد 6 رقمی ارسال می شود که پس از وارد کردن این کد 6 رقمی در قسمت مشخص شده، مراحل ثبت نام شما به پایان خواهد رسید و شما گزینه ی Complete registration را خواهید دید. حالا شما می توانید اقدام به خرید یا فروش ارزهای دیجیتالی کنید.

آموزش کار با صرافی کوین تایگر

برای شروع کار در صرافی کوین تایگر ابتدا روی گزینه ی exchange کلیک کنید و سپس گزینه ی basic را کلیک کنید تا بعد وارد صفحه ی ارزدیجیتال در این صرافی شوید. حالا می توانید تایم فریم مدنظرتان را برای معامله انتخاب کنید و با استفاده از نموداری که برایتان مشخص شده است، تحلیل تکنیکال انجام دهید. از طرفی این امکان برای شما نیز وجود داشته تا جفت ارزهای لیست شده در سایت را انتخاب و شروع به ترید هریک از آن ها کنید. بعد از اینکه جفت ارزهای مدنظرتان را انتخاب کردید، می توانید order داده تا آن به بخش سفارشات شما منتقل شود. در مرحله بعد می توانید قیمت پیشنهادی خودتان را برای خریدوفروش ارزدیجیتال ارائه دهید. برای این کار در بخش price رفته و سپس در قسمت amount مقدار مدنظرتان را وارد کنید و در آخر نیز روی گزینه ی buy یا sell کلیک کنید.

صرافی کوین تایگر برای ایرانیان

صرافی کوین تایگر مطلبی در خصوص تحریم بودن کاربران ایرانی در پلتفرم خود نیاورده و هنگام ساخت یک حساب کاربری، نام کشور ایران نیز دیده می شود که می توان گفت این موضوع یکی از مزیت های صرافی کوین تایگر است.

صرافی ارزدیجیتال چیست؟

به طور کلی صرافی ارزدیجیتال یا exchange یک پلتفرم است که کاربران پس از ثبت نام در آن می توانند ارزهای دیجیتال خود را مثل بیت کوین، تتر و یا دوج کوین بخرند و بفروشند. در صرافی های ارزدیجیتال این امکان برای کاربران وجود دارد تا هر رمزارزی را به تتر یا ارزهای دیگر تبدیل کند و در حساب خود نگه داری کند. صرافی ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به بررسی هریک از آن ها می پردازیم:

صرافی متمرکز ارزدیجیتال: منظور از صرافی متمرکز این است که این صرافی توسط نهاد یا شرکت خاصی کنترل می شود. اغلب صرافی های بزرگ مثل بایننس، بیت فینکس، هوبی و ...  از نوع متمرکز هستند. بر اساس اطلاعات قابل اعتماد coin market در سال 2021، بیشتر حجم معاملات برای ارزهای دیجیتال در صرافی های متمرکز انجام شده است. از جمله نقاط ضعف صرافی متمرکز ارزدیجیتال این است که بسیار وابسته به کنترل و مدیریت شخص یا سازمان ثالث است. که این موضوع باعث می شود تا حساب کاربران ایرانی به شکل دائم مسدود شود. صرافی کوین تایگر که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است، یک صرافی متمرکز می باشد.

صرافی غیرمتمرکز ارزدیجیتال: صرافی غیرمتمرکز، توسط شخص یا ارگان خاصی کنترل نمی شود. در حقیقت در این نوع از صرافی ها دارایی های شخص به شکل مستقیم به وسیله کیف پول شما وارد شبکه ی بلاکچین می شود. مزیت های صرافی ارزدیجیتال غیرمتمرکز بیشتر بوده چرا که با چالش های فنی سا ساختاری روبه رو نخواهد شد.

جمع بندی

صرافی کوین تایگر شاید یک انتخاب بسیار مناسب برای کاربران ایرانی باشد زیرا از یک طرف برای کاربران ایرانی دارای محدودیت نیست همچنین از لحاظ امنیتی قدرتمند است و کاربران می توانند با خیال راحت در این صرافی به انجام معاملات خود بپردازند.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب