ایلان ماسک: دوج‌کوین پیروز می‌شود!

اتریوم امن ترین است؟ بنیانگذار توییتر جک دورسی اصرار دارد اتریوم امن ترین ارز دیجیتال است، ایلان ماسک در پاسخی حماسی به دوج کوین اشاره می‌کند.

در بحبوحه شکایت SEC علیه کوین بیس، کارشناسان صنعت و چهره های برجسته نظرات خود را در این مورد به اشتراک گذاشته اند. پیر روچارد، معاون تحقیقات Riot Platforms، پیشنهاد کرد که Coinbase توجه خود را دوباره روی بیت کوین متمرکز کند. جک دورسی، بنیانگذار توییتر، که به حمایت از بیت کوین معروف است، با تکرار احساسات روچارد، از اولویت دادن به ارز دیجیتال اصلی در میان چالش های نظارتی حمایت کرد. بنیانگذار توییتر همچنین بر کمبود فناوری‌های مقاوم در برابر سانسور در مقیاس، از جمله Tor، Bitcoin و Nostrتاکید کرد.

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان و مالک فعلی توییتر، بی درنگ به موضع دورسی حامی بیت‌کوین با یک توییت مختصر و در عین حال جلب توجه پاسخ داد و شوخ طبعی خود را به مکالمه تزریق کرد. ماسک که قبلا به دوج‌کوین، یک ارز دیجیتال الهام گرفته از میم ابراز علاقه کرده بود، وی در توییتی نوشت: DODGE ftw که مخفف for the win (برنده بازار یا برای برد). با این پاسخ ساده، ماسک بر اشتیاق همیشگی خود برای Dogecoin تاکید کرد و پیچیدگی جالبی را به بحث جاری پیرامون برجسته بودن بیت کوین اضافه کرد.

در حالی که دورسی هنوز مستقیماً به توییت ماسک پاسخ نداده است، او در مورد اتریوم اظهار نظر قابل توجهی کرد. در پاسخ به سوالی در مورد طبقه بندی اتریوم (ETH)، دورسی وضعیت آن را تایید کرد، به این معنی که معتقد است اتریوم باید یک امنیت در نظر گرفته شود. این بیانیه لایه جدیدی از پیچیدگی را به بحث‌های جاری پیرامون رفتار نظارتی ارزهای دیجیتال اضافه می‌کند و ممکن است بحث‌های بیشتری را در صنعت ایجاد کند.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب