آموزش کیف‌ پول فانتوم

کیف‌پول فانتوم از بهترین کیف‌پول های موجود برای نگه داری ارز های کریپتو و توکن های غیرقابل تعویض است. این کیف‌پول از شبکه سولانا به بهترین شکل پشتیبانی می‌کند که باعث محبوبیت آن بین سرمایه‌گذاران شده.

آموزش ویدیویی کیف‌پول فانتوم

جهت درک بهتر و یادگیری مفیدتر نحوه استفاده از کیف‌پول فانتوم توصیه می‌گردد ویدیو آموزشی را مشاهده نمایید.

امروزه ارز های دیجیتال باب شبکه های اجتماعی شده و اکثر افراد در بازار کریپتو فعالیت دارند. اما چه در این بازار قصد معامله‌گری و تریدینگ داشته باشید و چه با هدف سرمایه‌گذاری وارد این بازار پرآشوب شده باشید، به فضایی امن و قابل اعتماد برای نگه داری دارایی های خود دارید. اینجاست که کیف‌پول های رمزارزها وارد بحث می‌شوند. این کیف پول ها انواع مختلفی دارند و با استفاده از آدرس های کد گزاری شده نقل و انتقال و فضایی امن برای کاربران فراهم می‌سازند. مشابه نحوه اتصال افراد به اینترنت از طریق یک مرورگر وب، کیف پول‌های ارزهای دیجیتال به کاربران اجازه می‌دهند با بلاک چین و برنامه‌های غیرمتمرکز مربوطه خود (dapps) تعامل داشته باشند. فانتوم کیف پولی است که برای اکوسیستم سولانا طراحی و ساخته شده است و کاربران را قادر می سازد تا با برنامه های سازگار با سولانا مانند بازار NFT Magic Edenو پروتکل DeFi Raydium تعامل داشته باشند. در این مطلب هلدینگ آلنداینوست به آموزش ساخت اکانت در این کیف‌پول می‌پردازد.

 کیف پول فانتوم یک کیف پول غیرمتمرکز Web3.0 است و محبوب ترین کیف پول رمزنگاری برای بلاک چین سولانا است. اکثر کاربران جدید ارزهای دیجیتال نام آن را نشنیده‌اند، زیرا سولانا تنها در سال 2020 شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کرد. اما کیف پول فانتوم همان چیزی است که کیف پول MetaMask برای بلاک‌چین اتریوم است. وب 3.0 با هدف ترکیب ماهیت غیرمتمرکز وب 1.0 (جایی که افراد و مشاغل صاحب وب سایت های خود هستند) با عملکرد مدرن وب 2.0 است. شبیه به متامسک، کیف پول فانتوم یک کیف پول رمزنگاری مبتنی بر مرورگر است. هنگام تعامل با یک برنامه سولانا، می توانید کیف پول فانتوم خود را به سادگی با ورود به کیف پول متصل کنید.

آموزش ساخت اکانت کیف‌پول فانتوم

هدف فانتوم فعال کردن وب 3.0 است و به کاربران اجازه می دهد آزادانه دارایی های رمزنگاری شده را بین کیف پول خود و Solana DApps منتقل کنند. به عنوان مثال، گیمرها می توانند از کیف پول فانتوم برای انجام بازی های بلاک چین و ادعای توکن های درون بازی خود استفاده کنند. سپس، با استفاده از همان کیف پول، می‌توانند به صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Raydium متصل شوند تا آن توکن‌ها را با پول فیات یا هر توکن دیگری که توسط سولانا پشتیبانی می‌شود، مبادله کنند. کیف پول فانتوم در حال حاضر از ارزهای زیر پشتیبانی می کند: USDT، USDC Raydium (RAY)، SRM (SRM)، و هر توکن ابزاری که با DApps Solana راه اندازی شده است. اگر قبلاً از MetaMask استفاده کرده باشید، کیف پول فانتوم بسیار آشنا خواهد بود. رابط کاربری آسان برای استفاده و ساده برای حرکت است.

فانتوم در سال 2021 توسط مهندسان نرم افزار براندون میلمن و فرانچسکو آگوستی و طراح محصول کریس کالانی تاسیس شد. این پروژه زمانی که یک دور سرمایه گذاری سری B را در ژانویه 2022 تکمیل کرد، به وضعیت تک شاخ به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار دست یافت که نشان دهنده رشد سریع اکوسیستم سولانا در سال 2021 است. کیف پول فانتوم به عنوان یک مرورگر وب، سازگار با مرورگرهای Chrome، Brave،Firefox و Edge و به عنوان یک برنامه تلفن همراه از طریق فروشگاه App Apple و Google Play Store در دسترس است. در نوامبر 2022، فانتوم اعلام کرد که با پالی گان همکاری می‌کند تا پشتیبانی چند زنجیره‌ای را برای شبکه پالی گان و اتریوم ارائه دهد.

آموزش ساخت حساب کاربری فانتوم

پس از دانلود و نصب کیف پول از طریق گوگل پلی یا اپ استور، برنامه را باز کنید. در صفحه اول با دو گزینه روبه‌رو می‌شوید. گزینه اگر قبلا در کیف پول فانتوم حساب کاربری داشتید، می‌توانید با انتخاب گزینه I already have a wallet کلید های بازیابی کیف پول خود را وارد کرده و به حساب خود متصل شوید. در غیراین صورت با انتخاب گزینه Create a new wallet می‌توانید یک حساب کاربری جدید بسازید.

نصب برنامه والت فانتوم

در صفحه بعدی برخی توضیحات امنیتی را خواهید دید. همچنین گزینه‌ای برای شما وجود دارد که با روشن کردن آن به برنامه اجازه می‌دهید با استفاده از سیستم امنیتی گوشیتان (اثر انگشت یا ...) به شما دسترسی ورود به حساب کاربریتان را بدهد. در آخر صفحه گزینه Next وجود دارد که به ادامه روند ایجاد حساب کاربری می‌پردازد.

آموزش فانتوم والت

در این مرحله یک لیست از کد های بازیابی امنیت کیف پول شما نمایش داده می‌شود. این پسورد دارای 12 کلمه بازیابی است که شما به همه آنها برای ورود به کیف‌پولتان نیاز پیدا می‌کنید. توصیه می‌گردد این کلمات را به ترتیب گفته شده در جایی نوشته و با کسی به اشتراک نگذارید. سپس گزینه OK, I saved it somewhere را انتخاب کنید. برنامه مجددا از شما میخواهد تا تایید کنید که کلمات رمز بازیابیتان را در جایی امن ذخیره کردید. اگر آنها را نوشتید، گزینه Yes را انتخاب کنید.

اکانت فانتوم ولت

مراحل ساخت در اینجا به پایان می رسد. اکنون کیف پول فانتوم روی تلفن هوشمندتان ساخته شده است. روی I agree to the Terms of Service برای موافقت با شرایط و ضوابط برنامه کلیک کنید و در نهایت Get Started را برای شروع انتخاب کنید.

phantom crypto wallet

در بالای صفحه Wallet 1 (GB2P…q6uU) is your wallet address را خواهید دید. این آدرس کیف پول شما است برای کپی، روی آن کلیک کنید. توجه داشته باشید ایجاد حساب کاربری در کیف پول فانتوم در دستگاه های تلفن همراه رمز عبوری مانند رایانه های شخصی نخواهد داشت.

انتقال ارز در ولت فانتوم

با توجه به تصویر بالا، در حالت عادی ارز های سولانا ، پلی‌گان و اتریوم در دسترس شما قرار دارند. با کلیک کردن بر روی اسم حساب کیف پولتان آدرس ولت شما کپی شده و می‌توانید از آن برای نقل و انتقالات دارایی های دیجیتالی خود استفاده کنید. ولت فانتوم از بهترین کیف پول ها برای انتقال ارز های دیجیتال و توکن های غیرمثلی است، بخصوص ارز ها و دارایی هایی که روی شبکه سولانا اجرا می‌شوند. 

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب