مدیرعامل بلک راک بیت کوین را طلای دیجیتال نامید

لری فینک، مدیر عامل بلک راک، اظهارات مهمی در مورد نقش ارزهای دیجیتال در دنیای مالی بیان کرد و گفت که آنها نوعی طلای دیجیتال هستند و بیت‌کوین (BTC) را به عنوان یک دارایی بین المللی معرفی کرد.

لری فینک، مدیر عامل بلک راک، اظهارات مهمی در مورد نقش ارزهای دیجیتال در دنیای مالی بیان کرد و گفت که آنها نوعی طلای دیجیتال هستند و بیت‌کوین (BTC) را به عنوان یک دارایی بین المللی معرفی کرد. اظهارات فینک در طی مصاحبه ای با FOX Business بیان شد که در آن او پتانسیل ارزهای دیجیتال و نقش آنها در سبد سرمایه گذاری را مورد بحث قرار داد. فینک معتقد است که ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین، می توانند به عنوان شکل دیجیتالی طلا عمل کنند. به طور سنتی، طلا به عنوان محافظ در برابر تورم و کاهش ارزش پول در نظر گرفته شده است. در مواقع عدم اطمینان اقتصادی، پناهگاهی امن برای سرمایه گذاران فراهم کرده است. فینک معتقد است ارزهای دیجیتال نقش مشابهی را ایفا می کنند و ابزاری برای تنوع بخشیدن و محافظت در برابر چالش های کشورها و ارزهای آنها ارائه می دهند. فینک با اشاره به بیت کوین به عنوان یک دارایی بین المللی، بر پتانسیل آن به عنوان یک ذخیره جهانی ارزش تاکید می‌کند.

برخلاف دارایی‌های سنتی که به حوزه‌های قضایی خاص مرتبط هستند، بیت‌کوین از مرزها فراتر می‌رود و هر کسی که به اینترنت متصل است می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. این ماهیت بین المللی آن را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذارانی تبدیل می کند که به دنبال پوششی در برابر ریسک های ژئوپلیتیکی و نوسانات ارزی هستند. بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، در راستای دیدگاه خود در مورد ارزهای دیجیتال، اخیراً برای یک صندوق قابل معامله در مبادلات (ETF) روی بیت‌کوین درخواست داده است. یک ETF به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بدون داشتن مالکیت مستقیم ارز دیجیتال، در معرض بیت کوین قرار بگیرند. این یک ابزار سرمایه گذاری تنظیم شده و قابل دسترس برای افراد و موسساتی است که مایل به مشارکت در بازار دارایی دیجیتال هستند.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب