مارکت‌پلیس واندوریا (Wondoria)

یکی از این مارکت پلیس ها که اخیرا توجه بسیاری به خود جلب کرده، مارکت پلیس واندوریا (Wondoria) است. در این بخش هلدینگ آلنداینوست به بررسی این مارکت‌پلیس می‌پردازد.

آموزش ویدیویی مارکت پلیس Wondoria

برای آموزش دقیق‌تر و درک بهتر مفاهیم، ویدیو را مشاهده نمایید.

نمایش سایت واندوریا

در دنیای غیرمتمرکز، هر روز سایت، ویژگی و قابلیتی جدید به این دنیای بی پایان اضافه می‌شود. یکی از پویا ترین های این عرصه، بازار NFT است. این بازار از مارکت‌پلیس های متعددی تشکیل شده که هر یک به شیوه خود از NFTها پشتیبانی می‌کنند. یکی از این مارکت پلیس ها که اخیرا توجه بسیاری به خود جلب کرده، مارکت پلیس واندوریا (Wondoria) است. در این بخش هلدینگ آلنداینوست به بررسی این مارکت‌پلیس می‌پردازد.

واندوریا (Wondoria) چیست؟

واندوریا یک تجمیع کننده (aggregator) است که با رصد بیشترین مارکت پلیس های NFT چیزی بالغ بر ۱۸۰ بازار در رتبه اول قرار دارد و از opensea.pro  با رصد +۱۷۰ بازار پیشی گرفته. نسل جدید و آینده دار مارکت پلیس های NFT قطعا می‌توانند aggregator هایی باشند که شبکه های مختلفی رو پوشش بدند مثل wondoria که کالکشن های NFT در ۱۰ بلاکچین رو در پلتفرم خودش گرد هم آورده است.

چشم انداز واندوریا

هسته اصلی واندوریا تعهد به پرورش یک اکوسیستم غیرمتمرکز و فراگیر NFT است.  Wondoriaکه توسط تیمی از کارشناسان بلاک چین، معامله‌گران باتجربه بازار و علاقه‌مندان به NFT تأسیس شده است، پلتفرمی را ایجاد کرده است که از مرزهای معمولی فراتر می‌رود و تنوع سازندگان و گردآورندگان را در بر می‌گیرد و در عین حال تصمیم‌گیری مبتنی بر جامعه را در اولویت قرار می‌دهد.

Wondoria چیزی بیش از یک بازار NFT است. این یک جامعه پر رونق است که در آن هنرمندان، مجموعه داران و سرمایه گذاران برای کاوش، خلق و تبادل نظر گرد هم می آیند. این پلتفرم از بسیاری از شبکه های بلاک چین پشتیبانی می کند و دسترسی و فراگیر بودن را تضمین می کند. چه وفادار اتریوم باشید و چه در حال کاوش در شبکه‌های جایگزین، Wondoria یک تجربه بی‌نظیر را فراهم می‌کند و علاقه‌مندان را در سراسر طیف رمزنگاری به هم متصل می‌کند.

امنیت

در یک چشم انداز دیجیتالی که امنیت آن در اولویت است، واندوریا حفاظت از دارایی ها و اطلاعات شخصی را در اولویت قرار می دهد. واندوریا با به کارگیری فناوری پیشرفته بلاک چین، تراکنش‌های ایمن و محافظت قوی در برابر تهدیدات احتمالی را تضمین می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اطمینان دنیای NFT را کشف کنند.

Wondoria سازندگان را در خط مقدم قرار می دهد و به آنها یک پلتفرم کاربرپسند و غنی از ویژگی ها ارائه می دهد تا درخشش هنری خود را به نمایش بگذارند. از هنرمندان دیجیتال گرفته تا طراحان واقعیت مجازی، واندوریا اشکال متنوعی از خلاقیت را در بر می‌گیرد و ابزارهایی را برای سازندگان فراهم می‌کند تا NFT‌های خود را بدون دردسر لیست و بازاریابی کنند.

مارکت پلیس Wondoria میزبان انبوهی از مجموعه‌های NFT است که هر کدام داستانی منحصر به فرد را روایت می‌کنند. واندوریا فراتر از یک فضای معاملاتی است. این یک گالری دیجیتال است، یک فضای تعاملی که در آن دنیای هنر بلاک چین جان می‌گیرد.

توسعه

مدل حکمرانی Wondoria تضمین می‌کند که جامعه صدایی در تکامل پلتفرم دارد. تصمیم گیری غیرمتمرکز و ارتباطات شفاف، کاربران را قادر می سازد تا فعالانه در شکل دادن به آینده Wondoria مشارکت کنند. همانطور که پلتفرم تکامل می‌یابد، جامعه پر جنب و جوش آن نیز که با اشتیاق مشترک برای NFT متحد شده‌اند، تغییر می‌کند.

ویژگی ها

این پلتفرم مدعی شده است که می‌خواهد در چند فاز غیرمتمرکز شود و تصمیم بگیرد این پلتفرم رو بر فعال کردن خود بازار بزارد. از نقاط قوت این پلتفرم می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • جمع آوریه تمامی کالکشن ها در یک پلتفرم
  • ۳ الی ۵۰ درصد صرفه جویی در کارمزد شبکه
  • ردیاب mint
  • امکان خرید با پایین ترین طبقه قیمت
  • امکان فروش آیتم خود به بالاترین قیمت
  • قابلیت لیست کردن همزمان در Opensea با پرداخت یک کارمزد (حتی اگر ولت شما در Opensea بن شده باشد!)
  • پشتیبانی از ۱۰ بلوکچین اتریوم، پالیگان، باینس اسمارت چین و ...
  • تا این لحظه عدم نیاز به وی.پی.ان

جمع‌بندی

با توجه به مزایای Wondoria می توان نتیجه گیری نمود در حال حاضر بهترین گزینه برای NFT های گران قیمت است مخصوصا برای ما که در ایران هستیم، هم با کاربران ایرانی کاری ندارد و هم برای دور زدنبرخی از مشکلات Opensea مناسب است، با توجه به خرید به صرفه و فروش به بالاترین پیشنهاد و اطلاع از mint های در انجام و اطلاعات آنها، می‌توانید بهترین سود را از بازار کسب کنید، آن هم در 10 بلاک چین مختلف!

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب
Inline