تتر در آخرین گزارش خود سود خالص ۱.۵ میلیارد دلاری را برای سه ماهه اول ۲۰۲۳ گزارش کرد

تتر، ناشر استیبل کوین اعلام کرد که بر اساس آخرین گزارش تاییدی خود، در سه ماهه اول 1.5 میلیارد دلار سود خالص داشته است که بیش از دو برابر آنچه در دوره قبل گزارش کرده بود.

تتر، ناشر استیبل کوین اعلام کرد که بر اساس آخرین گزارش تاییدی خود، در سه ماهه اول 1.5 میلیارد دلار سود خالص داشته است که بیش از دو برابر آنچه در دوره قبل گزارش کرده بود.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether در بیانیه‌ای که به طور انحصاری با The Block به اشتراک گذاشته شد، گفت: «ما از موفقیت فوق‌العاده‌ای که تتر در سه ماهه اول 2023 به دست آورد، با مازاد ذخایر ما به بالاترین حد تاریخ 2.44 میلیارد دلار، هیجان زده هستیم. سود خالص ما در این سه ماهه 1.48 میلیارد دلار بود که گواهی بر قدرت و ثبات پلتفرم ما بود.

مجموع دارایی‌های تلفیقی تتر تا 9 می به حداقل 81.8 میلیارد دلار رسیده است، در حالی که کل بدهی‌های تلفیقی آن به 79.4 میلیارد دلار در هر بیانیه می‌رسد که نشان‌دهنده ذخایر مازاد حداقل 2.44 میلیارد دلاری است که بالاترین رقم تاریخ است. ذخایر مازاد بسیار بیشتر از رقم 960 میلیون دلاری تتر در Q4 است.

تتر برای اولین بار دسته‌های اضافی را در گزارش ذخایر خود گنجاند. اینها شامل بیت کوین، طلای فیزیکی، مخزن یک شبه، و تخصیص اوراق قرضه شرکتی است. این شرکت دارای 1.5 میلیارد دلار بیت کوین و 3.3 میلیارد دلار فلزات گرانبها است. تتر گفت که اکثر سرمایه گذاری هایش، حدود 85 درصد، به صورت نقدی، معادل های نقدی و سایر سپرده های کوتاه مدت نگهداری می شود. طلا و بیت کوین به ترتیب حدود 4 و 2 درصد از کل ذخایر را تشکیل می دهند.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب