نهنگ‌ها در سه هفته گذشته بیشتر از ۵۰ میلیون توکن ریپل خریده‌اند

در دنیای کریپتو، اقدامات سرمایه‌گذاران بزرگ، معروف به نهنگ‌ها، اغلب می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را در مورد احساسات بازار پیرامون یک دارایی دیجیتال خاص ارائه دهد.

در دنیای کریپتو، اقدامات سرمایه‌گذاران بزرگ، معروف به نهنگ‌ها، اغلب می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را در مورد احساسات بازار پیرامون یک دارایی دیجیتال خاص ارائه دهد. داده های اخیر روند مشترکی را در بازار ریپل نشان داده است، زیرا نهنگ ها به طور فعال میلیون ها توکن را در یک دوره کوتاه جمع آوری کرده اند، به خصوص در سه هفته گذشته. این افزایش فعالیت نهنگ ها باعث ایجاد فتنه و حدس و گمان در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال شده است که نشان دهنده تمایل شدید صعودی به توکن حواله ریپل است.

بر اساس داده‌هایی که علی، تحلیلگر مشهور رمزارز در توییتر به اشتراک گذاشته است، نهنگ‌ها در حال حرکت‌های قابل توجهی در بازار ریپل هستند. علی با استفاده از داده‌های Santiment منبع تجزیه و تحلیل رفتار، تجمع قابل توجه XRP توسط نهنگ‌ها را برجسته کرد که نشان‌دهنده اعتقاد قوی آن‌ها به چشم‌انداز آینده این توکن است. تنها در طول سه هفته گذشته، این سرمایه گذاران برجسته 52 میلیون ریپل به دست آورده اند که ارزش تخمینی آن بیش از 22 میلیون دلار است.

قابل توجه است که روند انباشت در درجه اول در میان نهنگ های XRP مشاهده شده است، به ویژه آدرس هایی که دارای 10 میلیون تا 100 میلیون XRP هستند. این دوره از انباشت شدید در 7 می، به دنبال فشار فروش قابل توجهی که در 12 آوریل رخ داد، آغاز شد. در مرحله فروش، توکن ریپل یک دوره تثبیت طولانی‌مدت را تجربه کرد که ناشی از فرسودگی موقت رالی قبل از آخرین حرکت بود. با این حال، فروش در نهایت فروکش کرد و راه را برای روند انباشت فعلی که در بین نهنگ ها مشاهده شد هموار کرد. افزایش ناگهانی انباشتریپل توسط نهنگ ها سؤالاتی را در مورد عواملی که می تواند این احساسات صعودی را تحریک کند، ایجاد کرده است. در حالی که انگیزه های فردی ممکن است متفاوت باشد، چندین توضیح قابل قبول، پویایی های اساسی در بازی را روشن می کند.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب