سولانا لبز پلاگین ChatGPT خود را معرفی کرد

این افزونه به چت ربات هوش مصنوعی اجازه می دهد تا موجودی کیف پول را بررسی کند، توکن ها را منتقل کند و NFT ها را خریداری کند، زمانی که OpenAI افزونه ها را به طور گسترده در دسترس قرار دهد.

این افزونه به چت ربات هوش مصنوعی اجازه می دهد تا موجودی کیف پول را بررسی کند، توکن ها را منتقل کند و NFT ها را خریداری کند، زمانی که OpenAI افزونه ها را به طور گسترده در دسترس قرار دهد. کاربران به زودی می توانند از طریق یک افزونه منبع باز فعال در چت ربات هوش مصنوعی (AI) OpenAI، ChatGPT، با شبکه تعامل داشته باشند.

طبق یک توییت در ۲۵ آوریل توسط Solana Labs، شرکت توسعه دهنده بلاک چین سولانا، این افزونه به ChatGPT اجازه می دهد تا موجودی کیف پول را بررسی کند، توکن های بومی سولانا را منتقل کند و توکن های غیرقابل تعویض خریداری کند.

آزمایشگاه سولانا همچنین توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا با استفاده از کد منبع باز برای بازیابی داده‌های زنجیره‌ای که ممکن است به آنها علاقه داشته باشند، آزمایش کنند. اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط Solana Labs نشان می‌دهد که ChatGPT می‌تواند فهرستی از NFT‌های متعلق به یک آدرس سولانا خاص را بازیابی کند که یک پیوند ابرداده پیوست شده به NFT را به اشتراک می‌گذارد، احتمالاً از کاوشگر بلوک Solana Labs تهیه شده است.

Solana Labs اشاره ای نکرد که آیا این افزونه زمانی که OpenAI قابلیت افزونه را در دسترس همه قرار دهد راه اندازی می شود یا خیر. پلاگین های جدید ChatGPT با بازیابی اطلاعات از منابع آنلاین و تعامل با وب سایت های شخص ثالث برای پاسخ به دستورات درخواستی کاربر کار می کنند. این ویژگی در حال حاضر برای همه کاربران در حال ارائه است. با این حال، همه از توسعه راضی نیستند.

یکی از کاربران توییتر از سولانا خواست که ابتدا بر روی توسعه یک 'کاوشگر بلوک کار تمرکز کند، در حالی که دیگری این سوال را مطرح کرد که چه فایده ای برای اکوسیستم به همراه خواهد داشت. در همان روز، OpenAI اعلام کرد که کاربران ChatGPT اکنون می توانند به لطف ویژگی جدید حریم خصوصی، سابقه چت خود را خاموش کنند.

این تیم در بیانیه ای در 25 آوریل از عرضه این ویژگی جدید خبر داد که برای کنترل بیشتر کاربران بر روی داده های خود راه اندازی شد. این شرکت افزود: «مکالماتی که با غیرفعال شدن سابقه چت شروع می‌شوند، برای آموزش و بهبود مدل‌های ما استفاده نمی‌شوند و در نوار کناری سابقه ظاهر نمی‌شوند».
OpenAI گفت که این ویژگی را می توان در تنظیمات ChatGPT یافت، که در هر زمان می توان آن را تغییر داد. OpenAI توضیح داد که مکالمات حذف شده به مدت 30 روز به منظور بررسی آنها برای نظارت بر مطالب توهین آمیز نگهداری می شود. پس از پاک شدن، مکالمات برای همیشه حذف خواهند شد.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب