دوره کوچینگ و منتورینگ معامله گری کریپتو

دوره کوچینگ و منتورینگ معامله‌گری کریپتو

مدرس دوره: مربی های خبره تیم ترید آلند به همراه استاد صدهزاری

تعداد جلسات دوره: 12 جلسه

اشتراک سه ماهه

عضویت در کانال دستیار ترید

قیمت ۱۹,۹۹۶,۰۰۰ تومان 

Crypto سرفصل های دوره منتورینگ Crypto خرید دوره منتورینگ

دوره کوچینگ و منتورینگ معامله‌گری کریپتو

شروع معاملات پر سود !

برای اولین بار
با افتخار کوچینگ و منتورینگ معامله گری را در ایران ایجاد کردیم تا اگر علاقه مند به سودآوری در بازارهای سرمایه گذاری بین المللی هستید ، با سرعت بیشتر و اگاهانه تر به هدف برسید و یک تجربه بی نظیر خلق کنید .

کوچینگ و منتورینگ چیست ؟
به طور کلی coach یا مربی در سرمایه گذاری و معامله گری به شما این امکان را می دهد تا در مواجه با مشکلات از او کمک بگیرید ، توجه داشته باشید مربی های ما متخصص هستند در حوزه معامله گری و تمام اشکالات و موانع شمارا بررسی کرده و راه حل های عالی به شما ارائه میدهند تا در مسیر معاملات خود مسلط شده و نتایج فوق العاده ای کسب کنید

کانال دستیار ترید چیست ؟
در کنار جلسات کوچینگ و منتورینگ
شما عضو یک کانال تخصصی معامله گری می شوید ، در این کانال نقاط ورود و خروج را براساس فاکتورهای خاص شناسایی کرده و به شما انتقاب میدهیم تا وارد معامله بشوید .

با تهیه این دوره :
شما هرهفته با مربی های متخصص ما کلاس دارید ، در طی کلاس به یادگیری استراتژی ها و نکات جدید معامله گری می پردازیم
تمام اشکالات شما برطرف خواهد شد
به سوالات تک به تک شما عزیزان پاسخ های اصولی میدهیم
به مدت سه ماه عضو کانال دستیار ترید ما خواهید بود و از سیگنال ها و تحلیل های بی نظیر ما سودخواهید برد

کوچینجا مناسب چه کسانی است ؟
کوچینجا فرصتی است برای علاقه مندان به حوزه ترید و معامله گری تا یک متخصص و همراه در کنار خود داشته باشند .

به شما قول میدهیم بعد از این سه ماه تمام مهارت های یک تریدر حرفه ای را کسب کرده و با توجه به سیگنال های کانال دستیار ترید بیشترین سود و بهره وری را بدست می اورید ، شایان ذکر است کانال دستیار ترید در ماه گذشته با ۸۰٪ سود بسته شد ، ما برای پاییز طلایی هم سوپرایز های جذابی را برای شما در نظر گرفتیم.

۳۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد سرمایه اولیه!

شاید باورت نشه اما
تمام افرادی که در این دوره شرکت میکنند ، آموزش تخصصی میبینند که چه طور میزان سرمایه اولیه خودشون رو ناگهانی افزایش داده و به حداقل ۳۰۰ میلیون تا حداکثر ۱ میلیارد سرمایه دست پیدا کنند .

.

ثبت نام در دوره کوچینگ و منتورینگ

Crypto سرفصل های دوره منتورینگ
Crypto خرید دوره منتورینگ

سوالات متداول

 

چرا باید کوچینگ و ربات دستیار ترید در کنار هم باشند؟

باید بدانید که بهتر است از دستیار ترید و کوچینگ به شکل همزمان استفاده کنین. چون استفاده از ربات دستیار ترید باعث می شه تا شما از زمان به شکل آگاهانه تری استفاده کنین و زمان بیشتری برای معاملات جدید در بازار صرف کنین تا هیچ معامله ای را از دسست ندین.

اما یک منتور قابلیت استفاده از معاملات با بالاترین بازدهی را به شما می ده تا شما بتوانید نقطه ی ورود، stop و target بهتری داشته باشین.

چرا باید مجموعه ما را انتخاب کنند؟

مجموعه کوچینجا اولین مرکز تخصصی در زمینه ی منتورینگ و کوچینگ تریدر در ایران با سابقه ی ده ساله است. این مجموعه پنج دوره ی تخصصی منتورینگ و کوچینگ را ارائه داده که با رضایت 95 درصدی افراد در حوزه ی ترید و هم چنین معامله گری روبه رو شد.

چرا دوره ی ما سه ماهه است؟

تجربه نشان داده که یک دوره ی سه ماهه برای پشتیبانی  حداقل زمانی است که فرد نیاز داره که دوره کوچینجا آن را برای شما فراهم کرده است.

چی شد که این خدمات را ایجاد کردیم؟

تعداد افراد معامله گر در ایران به سرعت رو به افزایش است اما اکثرا افراد دانش و آگاهی کافی را ندارند. این موضوع باعث می شه به یک سود مستمر و طولانی مدت دست پیدا نکنند و ما به این فکر افتادیم تا یک مجموعه دوره ی آموزشی برای کوچینگ و منتورینگ آماده کنیم تا افراد تازه کار بدون اتلاف وقت و سرمایه به هدف اصلی خود برسند.

مزایای دوره کوچینگ و منتورینگ کریپتو

به جرات می توان گفت این مجموعه از جمله کامل ترین دوره های کوچینگ و منتورینگ است چرا که توانسته اشتباهات رایج در زمینه معامله گری را جمع آوری کرده و در خصوص بر طرف کردن هر کدام راهکارهایی ارائه داده است. در واقع در صورت آگاهی بر اشتباهات معمول در این بازار، سودهای مستمری در بازارهای مالی را می تونین کسب کنین.

با شرکت در دوره ی کوچینگ و منتورینگ کوچینجا به مدت سه ماه یک مربی حرفه ای و با تجربه را کنار خود دارین تا وقتی در طی مسیر به هر مشکلی برخوردین، مربی راهنمایی های لازم را به شما می ده. به کانال دستیار ترید هم دسترسی دارین و در آخر می تونین در جلسه پرسش و پاسخ استاد دارا صدهزاری شرکت کنین.

فرصت شرکت در این دوره می تواند یک مسیر طلایی را پیش روی شما باز کند. پس همین الان با شرکت در این دوره مسیر زندگی خود را تغییر دهید.

.

ثبت نام در دوره کوچینگ و منتورینگ

مدرس دوره: مربی های خبره تیم ترید آلند به همراه استاد صدهزاری

تعداد جلسات دوره: 12 جلسه

اشتراک سه ماهه

عضویت در کانال دستار ترید

قیمت ۱۹,۹۹۶,۰۰۰ تومان 

Crypto سرفصل های دوره منتورینگ Crypto خرید دوره منتورینگ