‌
برای دریافت دوره کلیک کنید

برای دریافت دوره پولسازی از ایردراپ های تلگرام کلیک کنید

ثبت نام

چرا دوره ایردراپ های تلگرام؟

با شرکت در این دوره:

  • اصول ایردراپ ارزهای دیجیتال را بدانید.
  • نحوه استفاده موثر از تلگرام برای شرکت در ایردراپ را بیاموزید.
  • قادر به شناسایی فرصت های ایردراپ مشروع و جلوگیری از کلاهبرداری باشید.
  • دانش عملی در راه اندازی و مدیریت اکانت تلگرام برای airdrops به دست آورید.
  • مراحل شرکت در کمپین های مختلف ایردراپ را مسلط کنید.
  • بدانید که چگونه جوایز ایردراپ خود را مطالبه و ایمن کنید.

ایردراپ های تلگرام

برخی از پروژه های این دوره:

پروژه Blum:

بلوم یک پروژه مبتکرانه ارز دیجیتال است که هدف آن انقلابی کردن پرداخت های دیجیتال با تمرکز بر سرعت و امنیت است. ایردراپ بلوم در ازای انجام کارهای ساده مانند پیوستن به گروه تلگرام بلوم، دنبال کردن کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری محتوای تبلیغاتی، توکن‌های رایگان BLUM را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد. این ایردراپ برای افزایش آگاهی و پذیرش پلت فرم بلوم طراحی شده است.

پروژه HAMSTER KOMBAT:

همستر کامبت یک بازی منحصر به فرد برای کسب درآمد است که دارای شخصیت های همستر کلکسیونی و آماده ایجاد کسب و کار است. توکن‌های رایگان یا دارایی‌های درون بازی را برای شرکت‌کنندگان در اختیار می‌گذارد تا به انجمن خود بپیوندند و بازی را تبلیغ کنند. با شرکت در ایردراپ، کاربران می توانند شخصیت های ویژه را باز کنند و جوایزی کسب کنند.

پروژه Catizen:

کتیزن یک اکوسیستم غیرمتمرکز است که حول حیوانات خانگی مجازی، به‌ویژه گربه‌ها متمرکز شده است، که در آن کاربران می‌توانند گربه‌های دیجیتالی را بخرند، بفروشند و پرورش دهند. ایردراپ Catizen توکن‌های CATZ را بین کاربرانی که وظایف مختلفی مانند عضویت در گروه تلگرام خود، دنبال کردن حساب توییتر خود و معرفی دوستان را انجام می‌دهند، توزیع می‌کند. این ایردراپ به گسترش جامعه Catizen و افزایش تعامل کاربران در پلتفرم کمک می کند.

پروژه Chain Game:

بازی چین گیم یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین است که فضای بلکچین و بازی را در یک اکوسیستم واحد ادغام می کند و به کاربران امکان می دهد از طریق ایردراپ پاداش کسب کنند. این پروژه به شرکت کنندگان در ازای ثبت نام در وب سایت خود، تعامل با رسانه های اجتماعی و دعوت از دیگران برای پیوستن به پلتفرم، توکن های رایگان ارائه می دهد. هدف این ابتکار جذب گیمرها و سرمایه گذاران به اکوسیستم است.

پروژه TAPSWAP:

تپ سواپ یک پلتفرم غیرمتمرکز (DEX) است. این پروژه به کاربران برای انجام کارهایی مانند ثبت نام در پلتفرم، پیوستن به کانال تلگرام و دنبال کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود، با توکن‌های TAP پاداش می‌دهد. هدف این ایردراپ افزایش پایگاه کاربر و نقدینگی است.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

این دوره مناسب تمام افراد، چه با دانش کامل نسبت به دنیای ارز های دیجیتال و چه مبتدی در این بازار است. هر کسی با داشتن کمی آشنایی نسبت به پلتفرم تلگرام و کمی زمان اوقات فراغت می‌تواند با استفاده از این ایردراپ ها درآمد زایی داشته باشد.

در این دوره چند ایردراپ معرفی می‌شود؟

در این دوره بیش از 10 ایردراپ به همراه آموزش های آنها در اختیار شما قرار می‌گیرد که هر یک از آنها فرصتی برای کسب سود هستند.

چطور ارز داخل بازی را به تومان تبدیل کنم؟

تبدیل ارز های هر ایردراپ متفاوت است. هر یک از پروژه های عنوان شده نسبت به موالفه متفاوتی به کاربران جایزه و ارز می‌دهند و پروسه تبدیل آنها نیز متفاوت است. آموزش نحوه تبدیل ارز هریک از این پروژه ها در دوره به صورت قدم به قدم توضیح داده شده است.

آیا این دوره پشتیبانی هم دارد؟

بله! در تمام مسیر یادگیری، کسب سود و موفقیت شما کارشناسان ما با شما همراه خواهند بود و به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با ما در ارتباط باشید.

فرصت های کسب درآمد در تلگرام را از دست ندهید!

ثبت نام
Inline