بلاک‌تریس، یک چت‌بات هوش مصنوعی برای رهگیری تراکنش‌های بیت کوین ساخته است

استارت آپ Blocktrace مستقر در آستین امیدوار است که هوش مصنوعی بتواند فرآیند تجزیه و تحلیل بلاک چین را سریع‌تر کند و روندها و ناهنجاری‌ها را آسان‌تر کند.

اسکن و تجزیه و تحلیل یک بلاک چین می تواند چالش برانگیز باشد، به ویژه هنگامی که ده ها هزار آدرس بلاک چین و میلیون ها تراکنش را مرتب می کنیم. خسته کننده و وقت گیر است و داستانی که گفته می شود اغلب گریزان است. استارت آپ Blocktrace مستقر در آستین امیدوار است که هوش مصنوعی بتواند فرآیند تجزیه و تحلیل بلاک چین را سریع‌تر کند و روندها و ناهنجاری‌ها را آسان‌تر کند.

در سال 2018 توسط مهندس نرم‌افزار Shaun MaGruder راه‌اندازی شد، که سابقه‌اش شامل کار به عنوان سرپرست آموزش در شرکت پزشکی قانونی بلاک چین، Chainalysis است، Blocktrace یک ارائه‌دهنده خدمات قانونی و تحلیلی بلاک چین تقویت‌شده با هوش مصنوعی است. Blocktrace با استفاده از یک ربات چت، رابی را ربات نامید، از شخصیت نمادین فیلم علمی تخیلی سیاره ممنوعه Blocktrace هوش مصنوعی خود را برای تعامل با داده های بلاک چین بیت کوین توسعه داد.

MaGruder گفت: «بیت کوین یک پروژه عالی برای شروع است و احتمالاً همیشه وجود خواهد داشت، درست مانند اتریوم». به گفته ماگرودر، یک کپی از داده های بلاک چین بیت کوین در پایگاه داده Blocktrace ذخیره می شود که در حال حاضر یک شاهکار فنی مهم است. با یک لایه هوش مصنوعی، برنامه آنها به کاربران اجازه می دهد مانند یک دستیار مجازی سؤالات زبان طبیعی بپرسند.

مدل زبان طبیعی نوعی هوش مصنوعی است که برای درک و پردازش زبان انسان طراحی شده است، شبیه به آنچه که انسان انجام می دهد. ماگرودر گفت: کاربران می توانند به سرعت اطلاعات خاصی مانند تراکنش بین تاریخ ها و مبالغ را بپرسند. این باعث صرفه جویی در زمان در مقایسه با فرآیند دستی می شود که با استفاده از کاوشگر بلاک چین ممکن است یک تا دو ساعت طول بکشد.

ماگرودر توضیح می دهد که Blocktrace قصد دارد محققان و کاربران را قادر سازد تا از فناوری توسعه یافته توسط OpenAI برای یافتن سریع آدرس های بیت کوین و شناسایی تراکنش هایی که در شبکه با دقت و جزئیات بیشتر رخ داده اند استفاده کنند. ماگرودر گفت: رابی به جای اینکه از یک مهندس داده یا دانشمند داده برای ترجمه سوالات زبان طبیعی به جستارهای SQL بخواهد، قبلاً در مورد مدل داده آموزش دیده است و می تواند به سرعت نتایج را برای کاربر دریافت کند.' نیازی به آموزش مداوم برای دانشمندان داده جدید نیست.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب