بایننس فعالیت خود را در کانادا متوقف می‌کند

بزرگترین صرافی رمزارز جهان از نظر حجم گفت که راهنمایی های جدید مربوط به استیبل کوین ها و محدودیت های سرمایه گذاران باعث خروج از این ارز شده است.

بزرگترین صرافی رمزارز جهان از نظر حجم گفت که راهنمایی های جدید مربوط به استیبل کوین ها و محدودیت های سرمایه گذاران باعث خروج از این ارز شده است.

صرافی کریپتو بایننس اعلام کرده است که فعالیت خود را در کانادا متوقف می کند و دلیل آن محیط نظارتی چالش برانگیز است. این شرکت جمعه در توییتی گفت: «ما امید زیادی به بقیه صنعت بلاک چین داشتیم. متأسفانه، راهنمایی‌های جدید مربوط به استیبل کوین‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذار ارائه‌شده به صرافی‌های کریپتو باعث می‌شود در حال حاضر بازار کانادا دیگر برای بایننس قابل دوام نباشد».

در ماه فوریه، مدیران اوراق بهادار کانادا (CSA) دستورالعمل جدیدی را فاش کردند که پلتفرم های معاملاتی دارایی های رمزنگاری شده در داخل کشور را از اجازه دادن به مشتریان برای خرید یا سپرده گذاری استیبل کوین بدون تأیید قبلی CSA منع می‌کرد. دریافت تاییدیه به پلتفرم معاملاتی کریپتو نیاز دارد تا بررسی‌های مختلف CSA را پاس کند.

بایننس در توییت روز جمعه خود اضافه کرد که با مقررات جدید موافق نیست اما همچنان امیدوار است با تنظیم‌کننده‌های کانادایی برای توسعه بیشتر چارچوب نظارتی در مورد ارزهای دیجیتال همکاری کند. طی سال گذشته، بایننس نظارت بیشتری از سوی تنظیم‌کننده‌های آمریکای شمالی دریافت کرده است و به نظر می‌رسد در حال کاهش عملیات در منطقه است. اوایل سال جاری، بایننس اعلام کرد که در حال بررسی قطع روابط با شرکای تجاری خود در ایالات متحده است. Changpeng Zhao ('CZ') یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل بایننس یک شهروند کانادایی است و این شرکت خروج خود از این کشور را به عنوان 'ارزش عاطفی' توصیف می کند.

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب