ایلان ماسک: هرچه بخواهم میگویم،حتی اگر بهم ضرر مالی بزند!

ایلان ماسک در طی مصاحبه ای در CNBC از حق خود برای گفتن چیزهای تحریک آمیز در توییتر دفاع کرد، حتی اگر این اظهارات به او ضرر مالی بزند!

ایلان ماسک در طی مصاحبه ای در CNBC از حق خود برای گفتن چیزهای تحریک آمیز در توییتر دفاع کرد، حتی اگر این اظهارات پول او را از دست بدهد. به نظر می‌رسد که او پس از اینکه از او پرسیده شد که چرا حتی به زحمت توییت می‌کند، برای مدت کوتاهی از هم جدا شد. و او در نهایت ازThe Princess Bride نقل قول کرد تا نگرش خود را نسبت به آنچه در توییتر به اشتراک می گذارد توضیح دهد. مصاحبه خیلی عجیبی بود،این مصاحبه پس از توئیت‌های نگران‌کننده‌ای برای ماسک انجام شد که در آن او تئوری‌های توطئه درباره تیراندازی جمعی در تگزاس را ترویج می‌کرد، پس از ادعای اینکه جورج سوروس «از انسانیت متنفر است» به یهودستیزی متهم شد و نظریه‌های بی‌اعتبار درباره جنایت و نژاد را بازنشر کرد.

دیوید فارمر از سی‌ان‌بی‌سی پس از یک سری سؤالات عمدتاً نرم‌افزاری درباره تسلا و مدیریت زمان، پرسید که چرا تئوری‌های توطئه را توییت می‌کند و اظهاراتی می‌کند که به‌عنوان نژادپرستانه و ضدیهودی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، به‌خصوص زمانی که ممکن است مشتریان او را از دست بدهند و به شرکت‌هایی که او اداره می‌کند آسیب بزنند. پس از یک مکث بسیار طولانی و ناراحت کننده، ماسک به صحنه‌ای از فیلم عروس پرنسس محصول 1987 اشاره کرد که در آن شخصیت اینیگو مونتویا به کارگردانی مندی پاتینکین با مردی که پدرش را کشته است، روبرو می‌شود. ایلان ماسک می‌گوید: «به من پول پیشنهاد بدید، قدرت پیشنهاد بدید» پس از مکسی کوتاه گفت: «من اهمیتی نمی‌دهم». فابر پاسخ داد: «تو واقعا اهمیتی نمی‌دهی» و ماسک به نشانه بی اهمیتی فقط به او خیره شد و گفت: «شما می‌خواهید آنچه را که برای گفتن دارید به اشتراک بگذارید»، سرانجام، ماسک گفت: «من آنچه را که باید بگویم، می‌گویم، و اگر عواقب آن ضرر کردن باشد،اهمیتی نمی‌دهم!».

دیدگاه کاربران

دیگران در مورد این پست چه میگویند

دیدگاه شما چیست

دیدگاه خود در مورد این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر روشی یا شخصی ممنوع است.
انتشار مطالب غیراقتصادی، تبلیغ سایت، کانال، اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط، غیرمجاز است.
درصورت تخطی از قوانین‌ مذکور پیام حذف شده، حساب کاربری شما مسدود و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌گردد.

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارسال دیدگاه خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب